op weg naar Zwitserland - Reisverslag uit Houten, Nederland van Marjolein Mekel - WaarBenJij.nu op weg naar Zwitserland - Reisverslag uit Houten, Nederland van Marjolein Mekel - WaarBenJij.nu

op weg naar Zwitserland

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

30 Mei 2017 | Nederland, Houten

Grüezi miteinand! ( Hallo allemaal)

Ook dit jaar ga ik weer werken in Zwitserland. Om het thuisfront op de hoogte te houden van mijn ervaringen en belevenissen ga ik weer verder met mijn (lang vergeten) blog.

Wat ga ik daar doen in Zwitserland? Ik ga, net als vorig jaar, hoog op een alp bij een boer werken. Een heel alpenseizoen help ik de boer met al het werk wat daar gedaan moet worden. Hierover vertel ik later natuurlijk meer! Ik verklap nu al dat hij 20 koeien heeft, 30 geiten, 400 schapen, een paar puberkoeien (pinken), 2 honden en een vrouw :-)

Morgen, woensdag 31 mei vetrek ik.

Ik heb mensen toegevoegd aan de maillijst. Heb je nou helemaal geen zin om te lezen wat ik daar allemaal doe, je kan jezelf gewoon uitschrijven. Geen probleem!

Tot later!
Marjolein

  • 30 Mei 2017 - 17:23

    Mieke:

    Wat super leuk dat je een blog bij gaat houden, ik ben erg benieuwd naar je ervaringen en die puberkoeien en ene vrouw intrigeren mij

  • 30 Mei 2017 - 17:25

    Mieke:

    Op een of andere manier

  • 30 Mei 2017 - 17:44

    Felix Verhoeven:

    dag Marjolein,ben blij u te volgen en wens je veel werkplezier grt

  • 30 Mei 2017 - 18:01

    Marc:

    Leuk zeg! Veel plezier...ik ga je blogs fijn lezen tot alle koeien gemolken zijn :-)

  • 30 Mei 2017 - 18:10

    Marc Michaux:

    Veel succes en ik kijk uit naar je volgende verslag.

  • 30 Mei 2017 - 18:30

    Quirine:

    Jeetje, is het jaar nu alweer om ;)? Heel veel plezier. Geniet ervan en ik hoor graag de verhalen. Lfs, Quirine

  • 31 Mei 2017 - 09:48

    Jetse:

    Klinkt niet gek, veel plezier! Ik kijk al uit naar de foto's met Lila koeien. Groetjes, Jetse

  • 31 Mei 2017 - 13:37

    Luzia:

    Liebe Marjolein, ich wünsche dir einen guten Start.
    Wir sehen uns entweder am Zürisee oder auf der Alp.
    Herzlich Luzia

  • 31 Mei 2017 - 13:39

    Herman:

    Ondertussen ben je al in Die Schweiz gearriveerd, veel succes daar en ben vooral benieuwd naar de afdaling van de berg met je mountine bike. Liefs met camera erop zodat we kunnen meegenieten! Heb het goed daar. Knuffelssss

  • 31 Mei 2017 - 22:55

    Rop:

    Mekeltje, ik wens je héél veel mooi weer, want wat kan het daar boven koud zijn... (hè?)

  • 02 Juni 2017 - 10:07

    Mariska:

    Jaaaaaaaa heerlijk. Ik wil alle verhalen lezen. Met foto's helemaal leuk. En hoe ik er op de fiets kan komen.

  • 05 Juni 2017 - 17:27

    Joke:

    Hoi Marjolein, heb je al veel koeien en schapen geknuffeld? Lees graag je verhalen.

  • 06 Juni 2017 - 20:48

    Anton:

    Hoi Marjolein,

    heel veel plezier aldaar. We hopen dat je het weer goed naar je zin gaat hebben.
    Jodelahietie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Welkom! Leuk dat je mijn belevenissen volgt op mijn logboek. Groetjes, Marolein

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 15541

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: