Het is bijna zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marjolein Mekel - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marjolein Mekel - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

26 Januari 2009 | Nederland, Utrecht

Donderdag 5 februari zal mijn vrijwiligerswerk-avontuur in Thailand beginnen. Die dag vertrek ik vanuit Dusseldorf naar Bangkok. Spannend om weer een half jaar weg te zijn uit Nederland.

In Thailand zal ik mij o.a. bezighouden met fysiotherapie verlenen aan kinderen met een lichamelijke en/of verstandelijke handicap en het opzetten van een revalidatieproject voor deze kinderen in een afgelegen gebied. Een grote uitdaging waar ik zin in heb!

Zo stapje voor stapje is alles geregeld. De GG GD heeft mij lekgeprikt, de visumstempel zit in mijn paspoort en het vliegticket is geboekt.

De Thai Child Development Stichting en de kinderen kijken naar eigen zeggen uit naar mijn komst.

Nu alleen nog een week werken en alles goed achter laten.

Wil je meer lezen over de stichting waarvoor ik ga werken?
www.thaichilddevelopment.org

Op dit moment is er nog niets aanwezig voor de kinderen.
Wil je mijn project steunen?
Dat is mogelijk door een bedrag te storten op bankrekeningnummer 418232814. Ik zorg ervoor dat het op de juiste plek komt.

Bedankt voor alle steun!

Tot het volgende bericht!

Marjolein

  • 26 Januari 2009 - 12:03

    Tries:

    Heey Leinie,

    Heeeeeeeeeel veel plezier, sterkte en succes!

    Kzal voor je weeggaat nog een donatie doen :o)

    Have fun and see you....

  • 26 Januari 2009 - 12:31

    Cor:

    Hoi Marjolein,

    Heel veel succes en plezier in Thailand. Geniet van de mensen, de mooie omgeving en je goede werk. Tot over een 1/2 jaar weer in Nederland.

  • 26 Januari 2009 - 13:43

    Karin:

    Wat leuk dat we je kunnen volgen via deze site. Ik wens je heel veel plezier en geluk toe in Thailand, fantastisch dat er mensen zoals jij zijn.
    We houden zeker contact.

    Knuffel Karin

  • 26 Januari 2009 - 16:21

    Wim En Theo:

    we zullen je missen!!
    Succes.

  • 26 Januari 2009 - 17:01

    Herman:

    hi marjolein,
    goed om te lezen dat het definitief is en ook wel apart om te realiseren dat je binnenkort daar rondloopt. ik kom er net vandaan en het was er goed.
    temperatuur is in ieder geval goed, ik vind het nog maar koud hier.
    take care, liefs

  • 26 Januari 2009 - 17:32

    Martine:

    Hoi Marjolein,
    Stoer om te lezen dat je echt gaat! Doet me weer even denken aan mijn studie-avontuur in Zweden. Als ik de kans kreeg, zou ik het zo weer doen. Lekker genieten en ervoor gaan dus. Enneh, natuurlijk wel ons op de hoogte houden. Succes nog met je voorbereidingen! Groeten, Martine

  • 26 Januari 2009 - 17:43

    Tessa:

    Hoi Marjolein ,

    Fantastisch!
    Ik wens je alle goeds met dit bijzondere avontuur.

    Tessa

  • 26 Januari 2009 - 17:51

    Masja:

    Ha Marjolein, handig dat je het linkje van deze site hebt doorgestuurd! Ik ga je volgen hoor! Supercool dat je in Thailand gaat helpen! Ik wens je heel veel succes, liefs Masja

  • 27 Januari 2009 - 01:49

    Mieke:

    Geweldig dat je gaat! Ik hoop (en weet het eigenlijk wel zeker) dat je ervaringen minstens zo goed als die van mij zullen zijn! Ik beschreef het ook nu weer als een warm weldadig bad, geniet ervan! liefs en succes

  • 27 Januari 2009 - 08:21

    Marlous:

    Hey Marjolein,

    gelijk ook maar een berichtje van mij :o)
    Super dat je al bijna gaat. Ik zal je missen op het werk!
    Liefs Marlous

  • 27 Januari 2009 - 20:13

    Jan Willem:

    He Marjolein,

    Toch wel lef, moed en een koffertje met stoute schoenen zijn nodig om zo'n project in te stappen. Heb bewondering voor je hoor.

    Ik wens je veel succes toe en ik hoop dat je je iPodje nog een beetje gevuld hebt kunnen krijgen :-)

    Groetjes van Jan Willem

  • 28 Januari 2009 - 08:38

    Cathrien:

    Heééé Marjolein,
    Leuk om van je te horen!
    En super wat je voor de boeg hebt!!!!
    Het is al weer een tijd geleden dat we zo'n innerlijk werkje deden....
    we hadden lol dat weet ik nog wel. Maar nu ga je je vleugels uit slaan, geniet!
    Lieve groet.

  • 29 Januari 2009 - 06:13

    Pranil Upadhayaya:

    Greetings from Nepal

  • 31 Januari 2009 - 17:36

    Je Nichtje:

    Hey Marjolein,

    Geweldig! Wat een avontuur ga je tegemoet!Het zal soms zwaar voor je zijn, maar ik denk een hele hoop voldoening!
    Ik zal je zeker volgen...

    Liefs,
    Iris

  • 02 Februari 2009 - 22:26

    Eduard:

    Hoi,
    Heb na je verhaal de website van Thai Child Development Stichting doorgelezen. Nou, je hebt echt niets te weinig gezegd. Er kan nog heel veel gedaan worden daar.

    Voor iedereen: help Marjolein met een donatie!!!

    Zet 'm op en laat veel kinderen weer lachen.

    Trouwens, Kan je uitkijken naar een paar Thaise rek- en strekoefeningen? Misschien iets anders dan het reiken van 't ene naar 't andere oor. :-)

    Ik hoop dat je veel van je laat horen.

  • 04 Februari 2009 - 11:25

    Chantal:

    Heel veel "kinder-" plezier in Thailand, en niet verliefd worden op een mooie Thaise schone he!
    Veel te ver weg!!!
    Heel veel plezier en vind de rust in jezelf!
    Dikke kus, Chantal x

  • 04 Februari 2009 - 18:25

    Juan Parres Fernande:

    Beste Marjolein, heb mijn e-mail veranderd naar: jmparres@live.nl heb het al ingevoerd bij "aanmelden" nogmaals onwijs veel plezier en succes daar in Thailand en een goede reis toegewenst! Juan

  • 08 Februari 2009 - 13:38

    Bert Kieft:

    hi marjolein,
    na een lange reis zekers effe op adem komen en inburgeren.
    sukses met je kids en de opbouw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

Welkom! Leuk dat je mijn belevenissen volgt op mijn logboek. Groetjes, Marolein

Actief sinds 12 Jan. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 15559

Voorgaande reizen:

01 Juni 2017 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: